حس بویایی

  • ۰
  • ۰


این پکیج برای افراد دچار اختلال بویایی که به علل مختلف مانند آنفولانزا، عفونت و ضربه به سر، حس بویایی خود را از دست داده‌اند و اختلال بویایی آنها با روش‌های متداول دارویی و جراحی، درمان نشده است، توصیه می‌گردد.

این پکیج شامل یک کیت «تست بویایی کامل» و یک «اولفکترین» می‌باشد.

روش استفاده:

ابتدا با استفاده از «تست بویایی کامل»، حس بویایی خود را ارزیابی نمایید. نتیجه این تست یک عدد از صفر تا 24 است و مشخص می‌کند که حس بویایی شما چقدر ضعیف شده است.

سپس، یک دوره درمان با «اولفکترین» را شروع نمایید. این محصول یک کیت تقویت حس بویایی است و شامل چهار اسپری حاوی مواد معطر است که بوییدن آنها، باعث تحریک و بازسازی نورون‌های بویایی می‌گردد. استفاده از این کیت 2 بار در روز و به مدت 12 هفته، عملکرد بویایی افراد دچار اختلال بویایی را بهبود می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهند که استفاده از این محصول در 50% از موارد باعث بهبود نسبی و در 30% از موارد باعث بهبود کامل حس بویایی می‌گردد.

پس از اتمام دوره درمان، مجدداً با استفاده از «تست بویایی کامل»، حس بویایی خود را ارزیابی نموده و امتیاز خود را قبل و پس از درمان مقایسه نمایید. در صورتی که عملکرد حس بویایی شما بیش از 3 امتیاز بهبود یافته باشد، مشخص می‌شود درمان در مورد شما اثربخش بوده است و انجام یک دوره درمانی دیگر توصیه می‌گردد.

 

روش انجام تست و درمان، در این پکیج بر اساس بوییدن است و کاملاً غیرتهاجمی و بی‌خطر می‌باشد.

هزینه این پکیج 85000 تومان + 10000 تومان هزینه پست به سراسر کشور می‌باشد.

جهت سفارش این پکیج می‌توانید با شماره 66461191-021 تماس بگیرید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی